Doorgaan naar hoofdcontent

Verse Smoothie


Goedemorgen, vandaag start ik mijn dag met een verse Smoothie.

Na mijn ontbijtjes met yoghurt en/of havermout heb ik vandaag zin in een Smoothie met vers fruit. Ook deze smoothie is perfect om mijn dag mee te beginnen, hiervan krijg ik veel energie, echt de ideale brandstof om mijn dag door te komen.




In deze heerlijke smoothie zit o.a. sinaasappel, gember en mango. Het recept is van Shaar en door mij gefotografeerd. Voor het recept kan je kijken op de website van Shaar.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Broccoli soep

Verwen momentje voor jezelf.

Een kaastafel op kerstavond

Kerstavond is gekomen. Wat is er lekkerder dan naast de cadeautjes, die de kerstman net naar binnen heeft gebracht en heerlijke kaastafel klaar te hebben staan. 

Foodhallen Amsterdam-West

Afgelopen week met Blog schrijfster Shaar naar de Foodhallen geweest voor een interview en Fotoshoot. De oude tramremise van Amsterdam-West is omgetoverd tot 'indoor foodmarket'. Vroeger was dit het 'werkende hart' van de stad en opnieuw wordt er gewerkt maar ondertussen ook optimaal genoten van o.a. verschillende eettentjes, barren, bioscoop en een bibliotheek.