Doorgaan naar hoofdcontent

Nieuwe huisstijl Shaar




Dit logo is voortgekomen na een lange samenwerking. 

Shaar wilde graag haar website vernieuwen en daarbij hoorde ook een nieuw logo bij die bij haar paste en mee ging met de tijd. 

Haar logo paste niet goed meer bij haar omdat ze een andere weg was ingeslagen. Ze wil zich richten op food&lifestyle. Met het grootste doel zich presenteren om de internationale markt en kennis en informatie delen doormiddel van fotografie, blogs en filmpjes. 



Het open karakter en de ronde vormen van het logo passen daar precies bij. Toch is het ook weer compact door het logo in elkaar over te laten lopen. De kleur roze benadrukt het lieve van Shaar, altijd klaar staan om de wensen van iedereen te volbrengen en toch haar eigen draai er aan te geven.

Dit is het beeldmerk van Shaar geworden.



Nieuwe website Shaar: 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Broccoli soep

Verwen momentje voor jezelf.

Foodfotografie

Aarbeiden Smoothie - Superfood Verse aardbeien uit eigen moestuin. Afgelopen donderdag kon ik ze eindelijk plukken! Grote mooie zoete aarbeien die mij een heerlijk zomer gevoel geven. De aardbeien kon ik meteen gebruiken voor de fotoshoot van komende zondag met Shaar. Zij heeft weer een heerlijk recept bedacht, een super makkelijk recept deze keer die een goed begin van je allerbelangrijkste maaltijd van de dag: het ontbijt! Het recept kan afgewisseld worden met ingrediĆ«nten die je zelf het lekkerst vindt.  Voor het recept en meer info kan je kijken op de website van: Shaar

Foodhallen Amsterdam-West

Afgelopen week met Blog schrijfster Shaar naar de Foodhallen geweest voor een interview en Fotoshoot. De oude tramremise van Amsterdam-West is omgetoverd tot 'indoor foodmarket'. Vroeger was dit het 'werkende hart' van de stad en opnieuw wordt er gewerkt maar ondertussen ook optimaal genoten van o.a. verschillende eettentjes, barren, bioscoop en een bibliotheek.